-Shamli Bistro Tapah-

Assalamualaikum.... huhuhuhuhu.. aku menconteng lagi... huhuhuhu, jam menunjukkan pukul 2.26 pagi... aku baru lepas abih makan nasi putih daging masak merah... wahhhh, kenyang sekenyang kenyangnye... Shamli Bistro is the best la kat hometown aku nie... so sape2 yg nak dtg ke tapah, aku syorkan korang pi la Restoran Shamli Bistro dekat ngan padang daerah tapah...

So kepada pelahap2 sekalian, jgn lupe ek, kalau dtg tapah tu, singgah2 la ke Shamli Bistro.. Kamu pasti akan berpuas hati dengan makanan2 yg disediakan... bermacam-macam jenis makanan dpe sediakan... yg bestnye roti canai dpe, sehingga menjilat jari beb... sorry tak dpt nak tunjukkan pix kedai tu sbb takde dalam simpanan aku... ok semua.. jumpe lagi di lain waktu... adios....

Photobucket

0 Response to "-Shamli Bistro Tapah-"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails