-Zack-

Assalamualaikum... dari pagi tadi aku kat kuala kangsar sampai la petang... nak tau ape aku buat kat kuale..? aku gi kenduri kawin abg kepade adek angkat aku yg aku sayang, merangkap awek kepade sahabat karib aku zack...

nie la pasangan tu... zack dan eiza, bagai pinang dibelah-belah kan...? huhuhuhuhu... aku tgk dpe nie bahagia je walaupun berjauhan... jumpe pun jarang, tapi ok je... aku...? huhuhu tak tau la... bahagia la kot... huhuhu.. aku pun bahagia gak la, alhamdulillah...

Berbalik pade cerite asal... lepas aku balik je dari kuale, aku pi makan kat kfc tapah dgn zack... hmmm, asek makan je aku nie, huhuhuhu... lepas abih makan aku balik umah, sembang2 ngan mak aku, lepas tu aku pun terlelap, huhuhuhuhu... baru bgn kul 11 mlm tadi... sian zack kene jage cc sbb aku tdo... takde zack aku tak tau sape nak aku harapkan jage cc nie... tengkiu zack, ko la kawan aku@ adek aku...

skang nie die dah balik umah die sbb tak tahan dah nak tdo, esok die keje kul 5 pagi... sian die... dah la tadi die drive pegi balik kuale... tapi takpe die kate, demi org yg die syg sbb dah lame tak jumpe, jauh mane pun die sanggup, hahahahahaha... kenape aku tak mcm die, sanggup pi jauh2 semate2 nak jumpe awek aku... hmmmm... ape2 pun zack n eiza, aku doakan korang bahagia sampai bile2... jgn gaduh2... k la, aku rase tu je aku nak conteng ari nie... adios...

Photobucket

1 Response to "-Zack-"

  1. dazzmakeup May 9, 2010 at 4:27 AM
    Hi all..pls visit n follow my new blog..Thx

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails